OSMOZ magazine

"La Nuit de" : une collection de courts-métrages sponsorisés par Yves Saint Laurent

19 mars 2014

Yves Saint Laurent présente une série de portraits d'artistes sous forme de courts-métrages. Diffusion sur Canal + et canalplus.fr du 3 au 31 mars 2014.

Découvrez aussi toutes les vidéos sur la chaîne YouTube 'La Nuit de' : http://www.youtube.com/LaNuitDe

Que pensez-vous de cette initiative ? Quelle est votre vidéo préférée ?

  • 22 mars 2014

    Paris est magnifique, filmé en noir et blanc.

    Signaler un abus
  • 21 mars 2014

    I like the 2nd even more. It represents a youthful age: 19-29. The roller coaster ride and the motorcycle rides are fun. So is the man who takes his shirt off and runs. I like the girl who undoes her hair.

    Signaler un abus
  • 21 mars 2014

    I like this very much. Just show the product somewhere.

    Signaler un abus
  • 21 mars 2014

    The concept of hands representing perfume in the 1st ad is very subliminal. The French won't have a problem understanding this. I like the hand images and dark streets. Some how though, the merchandise should be shown. Maybe an image at the film's opening when there is just type on the black screen.

    Signaler un abus
Vous souhaitez lire plus d'avis ? Afficher davantage
    Vous souhaitez lire plus d'avis ? Afficher davantage